28 septembrie 2011

Ortholan Vein, pentru picioare perfecte

Astazi m-am hotarat sa va recomand produsul meu preferat, si anume crema-gel Ortholan Vein, care va va ajuta sa aveti picioare perfecte. Aceasta crema imbunatateste aspectul pielii la nivelul picioarelor prin refacerea venelor deteriorate existente si prin protectia impotriva deteriorarii de noi vene.

Ortholan Vein se adreseaza in mod special persoanelor predispuse la aparitia varicelor, eliminandu-le treptat, dar in acelasi timp si prevenindu-le din timp.

Desi varicele sunt cunoscute ca si boala varstei mature, ele pot aparea la orice varsta, astfel din statistici reiese ca 80% dintre femeile cu varsta cuprinsa intre 10 si 30 de ani sufera de varice.

In vremurile noastre, tot mai multi tineri sunt predispusi aparitiei varicelor, din cauza ritmului dezechilibrat de viata pe care o duc. Sportivii, cei care studiaza in mod prelungit, dar si cei care folosesc anticonceptionale, pot fi foarte usor victime ale acestei "boli".

De obicei, varicele aparute la persoane tinere, pot fi cauzate de o mostenire a unui tesut conjunctiv de rezistenta, a tulburarilor hormonale, a unor activitati profesionale in ortostatism prelungit sau chiar in urma unei nasteri.

Indiferent de cauza aparitiei lor, intotdeauna varicele devin inestetice si contribuie la crearea unei stari de nesiguranta si stanjeneala.


De aceea, va recomand cu cea mai mare caldura crema-gel Ortholan Vein, care intr-adevar face minuni. In mai putin de o luna de folosire zilnica se vor vedea rezultatele, pentru ca aceastra crema reface cu adevarat aspectul de picioare frumoase.

Ortholan Vein este necesar in cazul venelor mici, vizibile la nivelul pielii ca vene "in panza de paianjen" cu tendinta de fisurare sau dilatare, in special la nivelul picioarelor. Contine vitamina K si extracte naturale din plante.

Vitamina K ajuta la inchiderea fisurilor venelor si opreste sangerarea din venele dilatate. Extractul de Centella asiatica favorizeaza arderea locala a grasimilor si actioneaza impotriva imbatranirii pielii prin stimularea sintezei de acid hialuronic responsabil cu catifelarea pielii. Alte extracte active din plante continute in Ortholan Vein scad iritatia tegumentelor, cresc flexibilitatea peretilor vaselor mici si imbunatatesc microcirculatia.

Ortholan Vein se aplica de 2-3 ori pe zi timp de 6-8 saptamani, recomandabil dupa baie sau dus.

Acest produs il puteti gasi la farmacii precum Sensiblu, Dona, Centrofarm la un pret de aproximativ 50 de lei.

12 comentarii:

Anonim spunea...

As vrea sa imi spuneti daca ceea ce ati scris referitor la Ortholan vein este parerea d-vs., dupa ce ati incercat aceasta crema. Campanii publicitare sunt multe dar ar fi binevenita parerea cuiva care chiar a incercat crema si a dat rezultate. As vrea sa incerc si eu sa-mi tratez niste vinisoare de pe picioare si cateva de pe nas.

Admin spunea...

Am folosit personal Ortholan Vein si pot sa va spun ca este foarte bun...

Unknown spunea...

Eu am mici venisoare sparte pe picioare, am folosit o multime de creme si nimic. Cu ce ar fi aceasta crema mai buna?Ma dau acum cu crema se estompeaza si apoi se vad din nou? M-am gandit intr-un final la laser. E mai scump dar din cate am inteles mai eficient.

Admin spunea...

andreea.corina coman, eu am folosit personal aceasta crema si pot sa-ti spun ca la inceput asa se intampla cum spui tu...se estompeaza pe moment si apoi redevin vizibile, dar folosit pe o durata de cateva luni (eu am folosit in jur de 2 luni) chiar are rezultate foarte bune..eu, dupa cele doua luni in care l-am folosit am facut o pauza iar acum zona aceea afectata care este tot pe picioare, la fel ca si la tine, arata foarte bine...nu se mai vad apropate deloc vinisoarele...

Anonim spunea...

si se poate folosi si in zona din jurul nasului?
anumite persoane spun ca pot da alergii..

Admin spunea...

Se poate folosi si in zona din jurul nasului...dar nu sunt garantate rezultatele, intrucat prospectul spune ca este recomand in special pentru picioare

mona spunea...

buna ziua.as vrea sa stiu daca pot utiliza acest produs-ortholan vein gel cu specificatia ca sunt insarcinata.astept raspunsul dvs..multumesc. mona

Admin spunea...

Eu consider ca puteti folosi Ortholan Vein, chiar daca sunteti insarcinata pentru ca este creat din extracte naturale de plante si nu contine coloranti si parfum. Eu sunt de parere ca nu ar avea cu ce sa va afecteze in mod negativ, totusi pentru o parere avizata, va rog sa consultati si un medic sau un farmacist.

Unknown spunea...

E cea mai buna. Isi merita banii cu varf si indesat.

Eu ma dau odata pe zi si si-a facut efectul, dar daca ma dadeam cu scrie in prospect aveam rezultate si mai.

Pacat ca nu se face reclama la ea. Eu am aflat de la nasa de botez a fiica-mii de ea, deoarece in perioada sarcinii m-am umplut de aceste venisoare :(

Admin spunea...

Da, chiar este foarte buna! Eu o folosesc si o recomand cu incredere, merita!

Emma spunea...

Din experienta personala pot sa va spun, Ortholan Vein este foarte buna daca o aplici cit mai repede dupa ce au aparut vinataile de pe picioare , le face sa dispara in cateva zile ( ma refer la cele aparute de la efort, transport excesiv de greutati)cu efecte durabile , dar pe vanataile / varicele vechi nu mai are nici un efect, daca sunt vechi probabil e nevoie de laser ; ideea este ca e bine sa o ai in casa mereu , un tub tine cam 2 ani .

Anonim spunea...

singurul produs care chiar amelioreaza panza de paianjen...dar trebuie folosit mereu