14 octombrie 2011

Pareri despre filmul Columbiana

In urma vizionarii trailerului spectaculos al filmului Columbiana, am fost foarte curioasa si nerabdatoare sa-l vad.

Povestea mi s-a parut foarte interesanta si ideea filmului ingenioasa.

Columbiana este un action-thriller in care o copila este aruncata in lumea cumplita a crimelor, a violentei fara limite si nu in ultimul rand a razbunarii.

Cataleya, copila in varsta de doar 10 ani, asista la asasinarea sangeroasa a parintilor ei, ordonata de un mare mafiot. In urma acestei experiente neplacute, Cataleya creste cu un singur scop: sa-l gaseasca si sa-l ucida pe criminal si ajunge intr-un timp foarte scurt o asasina de succes in cautarea razbunarii.



Dupa vizionarea filmului nu am ramas deloc impresionata, ba mai mult decat atat m-a dezamagit foarte mult modul fortat in care a fost realizat acesta.

Filmul Columbiana m-a plictisit cumplit, majoritatea actiunilor mi s-au parut de "natura SF" si multe dintre ele nu erau credibile.

Pentru final as vrea sa mentionez faptul ca aceasta este impresia mea in urma vizionarii filmului Columbiana asa ca nu exclud varianta ca multora dintre voi sa va placa si nici nu am de gand sa va indemn sa nu-l vizionati, ba mai mult decat atat as fii curioasa sa aflu si alte pareri despre acest film.

Niciun comentariu: