11 octombrie 2013

Tratamentul de la Gerovital Plant mi-a salvat parul

Parul meu a trecut de-a lungul timpului prin mai multe transformari: firul de par a imbatranit de la nenumaratele schimbari de culoare, s-a subtiat si a inceput sa cada de la permanent, iar diversele frizuri adoptate in timp, au facut ca parul meu sa se rareasca foarte mult.

Tratamentul care m-a ajutat cu adevarat sa scap de aceste probleme ale parului a fost cel de regenerare de la Gerovital Plant.

Cu vreo 3-4 ore inainte de a ma spala pe cap, imi aplic lotiunea regeneranta cu petroleum de la Gerovital Plant, apoi ma spal cu samponul din aceeasi categorie. Desi pare putin mai complicat, rezultatele nu au intarziat sa apara. Au inceput sa-mi creasca fire noi, drept dovada ca parul meu a reusit usor, usor sa se regenereze.


Petroleum-ul, extractele vegetale naturale, keratina si vitaminele esențiale au ajutat la accelerarea procesului de regenerare a parului. Multumesc Farmec pentru ajutorul dat parului meu!

Fii si tu "Doctorul personal al parului tau", incearca Gama Gerovital Plant Tratament!

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu: