10 octombrie 2014

Primul an cu Toyota Aygo

In ziua in care am implinit 18 ani am primit in dar o masinuta foarte draguta de la Toyota. Mai precis noul Aygo - o masina cu un design indraznet, cu posibilitati de personalizare si nu in ultimul rand fiabila si jucausa.

Fiind la varsta experientelor si a descoperirilor de tot felul, aveam planuri mari cu noua mea achizitie. Visam sa ma plimb cu ea prin locuri noi, sa o supun unor teste de performanta si sa defilez cu ea, exact ca pe covorul rosu.

Nu luasem permisul de mult timp si ideea de a ma aventura in calatorii lungi ma ambitiona si imi oferea adrenalina de care aveam nevoie atunci.

Primul meu an de relatie cu masina a fost unul memorabil. Am trait impreuna momente frumoase, dar si distractive, pana cand am reusit sa ne cunoastem mai bine. 

Tot ce pot sa spun este ca a fost dragoste la prima vedere. Cand i-am vazut ochisorii aceia cu LED, spoiler-ul acela sportiv si stop-urile bine conturate, mi-am imaginat-o exact ca pe o diva de la Hollywood.

La prima atingere mi-am dat seama ca suntem "suflete pereche" si parteneri de cursa lunga.

Nu exista zi in care sa nu ne jucam!

II schimbam aproape zilnic culoarea grilei in forma de X, a gurilor de ventilatie si a consolei interioare, iar in zilele de sarbatoare ii aplicam stickere decorative cu mesaje interesante, de genul Go Fun Yourself (preferatul meu).

Primul an de experienta auto cu Aygo a fost plin de aventura si adrenalina: am colindat muntii-n lung si-n lat prin tara noastra si am facut calatorii interesate prin Bulgaria, Grecia si Turcia.

Cu Toyota Aygo chiar am reusit sa-mi pun planurile in miscare.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog

3 comentarii:

Adi spunea...

Un Toytoa din asta mi-as lua.
Tot am stat si am gandit problema in felul urmator :
Dacia Logan - o masina buna , de oras, consum mediu , piese ieftine
Toyota - alt nivel ( n-are rost sa intru in detalii )

Pana la urma imi iau un Totyota si mi-l pun instalatie gpl si am rezolva porblema. :)

adela spunea...

La cat de putin consuma Toyota Aygo si eu m-as plimba toata tara in fiecare an. Daca o mai pui si pe gaz nici nu mai simti ca ai masina la costuri

Rent a car Bucuresti spunea...

Masina este un model extraordinar de reusit.