8 octombrie 2014

Un barbat ingrijit este un barbat cu farmec


In ziua de astazi, tot mai multe fete cauta baieti "rai" si baieti de "cartier" in detrimentul celor educati si foarte bine ingrijiti. 

Din punctul meu de vedere, un barbat fermecator este acela care este mereu ingrijit, care se preocupa de tinuta lui, de comportament si nu in ultimul rand de educatie.

Sa va povestesc o intamplare de acum cativa ani, in care cineva a incercat sa ma curteze intr-un mod atat de natural si de elegant ca m-am simtit flatata si frumoasa intreaga zi.


Ma aflam intr-o zi banala de weekend, in care aveam planuit sa trimit niste bani parintilor mei pe soferul autobuzului de la autogara, care ajungea in ziua respectiva in satul unde locuiesc ai mei. Cum sunt o persoana putin uituca, mi s-a intamplat sa ma aflu in intarziere cu plecarea spre autogara. Vazand cat e ceasul, stiam ca mai am in jur de 45 de minute, timp in care trebuia sa fiu acolo si exact timpul pe care il faceam de acasa pana in Militari.

Ei bine, n-am mai stat pe ganduri, mi-am luat repede ceva pe mine si am plecat, fara sa ma preocup prea mult de felul in care aratam sau sa stau prea mult in oglinda.

Am fugit spre mijloacele de transport hotarata si determinata sa ajung la timp cu banii, dar traficul aglomerat a avut un alt plan pentru mine.

Stateam deja de 15 minute in statia de troleibuz, nerabdatoare sa vina ceva. Intre timp, un tip s-a asezat langa mine, dar eu nu l-am remarcat pe el, am remarcat doar faptul ca purta ceas. L-am intrebat fara ezitare ora, fara niciun fel de aluzie sau dorinta de a ma da la el.

Tipul mi-a raspuns cat se poate de politicos cat este ceasul, dupa care m-a intrebat unde trebuie sa ajung. I-am spus, desi nu-mi sta in fire sa vorbesc prea mult cu necunoscutii, dar am simtit ca mi-a vorbit foarte decent si nu am considerat deplasata intrebarea lui.

Cu toate acestea aproape ca nu l-am privit deloc, dar el continua sa-mi vorbeasca...si o facea atat de frumos ca nu a mai fost nevoie sa spun nimic...tipul incepuse sa-mi vorbeasca despre el. Cum nu aveam altceva mai bun de facut, il ascultam si speram totodata sa vina troleibuzul mult asteptat.

A incercat sa-mi recomande alte rute de a ajunge la destinatia autogara, dar am considerat ca as fi intarziat mai mult daca alegem un alt traseu si am ramas acolo, ascultand un tip care imi vorbea deja despre viata lui.

In timp ce tipul imi vorbea atat de frumos, eu incepeam usor, usor sa-mi explic care a fost motivul pentru care nu l-am oprit si pentru care inca il mai ascultam. Era un tip ingrijit, educat si cu un simt absolut perfect de cuceritor.

Intre timp a aparut si troilebuzul mult asteptat, iar tipul a urcat langa mine. Nu s-a lasat in a ma cuceri, a-mi vorbi despre vrute si nevrute atata de frumos si atat de natural, de parca ne-am fi cunoscut dinainte.

Eu nu ziceam nimic, doar zambeam si nu intelegeam cum de m-a ales tocmai pe mine, intr-o zi banala, cu nimic special, imbracata comun si fara pic de culoare. Ma simteam exact ca o caprioara in fata unui vanator.

Ei bine, i-a placut zambetul meu. Conform zicalei "Nu inceta sa zambesti ca nu stii niciodata cine se va indragosti de zambetul tau!" Iata: este adevarata zicala.

Ciudat este faptul ca desi tipul era foarte ok, ingrijit, educat, stilat si cu mult bun simt, eu casatorita, deja imi faceam probleme cum sa-i spun tipului ca de fapt nu are sanse la mine.

Ei bine, aproape ajunsi la destinatie, tipul a dorit sa-mi ceara numarul de telefon, moment in care eu l-am refuzat. Baiatul s-a intristat vizibil, crezand ca si eu l-am placut, insa placerea de a-l asculta era mai mare decat dorinta de a lega ceva cu acesta, mai ales ca v-am spus sunt casatorita si imi iubesc sotul.

In momentul cand i-am spus acest lucru a fost dezamagit si mi-a spus politicos ca poate intr-o alta viata i-as acorda macar o sansa.

In fine, am coborat si surprinzator am ajuns si la timp cu banii. Dar ziua mea n-am mai fost la fel, dintr-una banala s-a transformat intr-una frumoasa si memorabila.

Din ziua respectiva mi-am dat seama ca este o diferenta enorma intre un barbat cu farmec si un simplu amator.


Aceste articol a fost realizat pentru SuperBlog




Niciun comentariu: